Domov » NIKA-PIKA

NIKA-PIKA

Spoštovani obiskovalci,

odločitev, da pri NIKI-PIKI pričnemo pisati spletni dnevnik, ni bila enostavna, saj smo za to vrsto aktivnosti pri nas amaterji . Veliko nam bolj na “kožo pisana” področja so pomoč pri učenju ali inštrukcije za osnovno in srednjo šolo ter morda še bolj intenzivne vaje pogovora v nemškem ali angleškem jeziku za specifične potrebe.

Odločili smo se, da vsaj v začetku ne bomo vključevali posebnih strokovnjakov za višje rangiranje spletnih objav ter se bomo sami malce posvetili pisanju spletnega dnevnika oz. bloganju.

Objavili bomo samo aktualne in zanimive sestavke. Vabimo vas, da nas večkrat obiščete na naši spletni strani, malo pobrskate po našem spletnem dnevniku, ali pa najdete kakšno zanimivost na socialnih omrežjih, kjer imamo tudi svoj mali kotiček.

V izobraževalnem procesu nič ni fiksnega, obdobjem v šoli sledijo obdobja počitnic. Počitnice, čas sprostitve, radosti, doživetij, druženja, drugačnosti… Morda je tudi to tisti čas, ko lahko brez časovne stiske in pritiskov še postorite do sedaj v šoli zamujeno, opuščeno, slabo opravljeno ali nerazumljeno. Verjemite, da vam bo ob ponovnem vstopu v šolo vsaj malo lažje.

Sporočila v nadaljevanju zajemajo večino tem, s katerimi se srečujejo mladi v procesu šolanja od 5. razreda devetletke pa do zaključenega šolanja na srednji stopnji.

Teme so nanizane po sklopih ter ob opisu težav predstavljajo tudi uspešne rešitve, ki jih izvajamo v okviru dejavnosti pri NIKI-PIKI. Vsi modeli so preizkušeni in uveljavljeni v praksi. Magični postopki za pridobivanje znanja brez vložkov in napora pa, žal, niso zajeti, saj s takimi še nismo seznanjeni.

Brez muje se niti čevelj ne obuje!

Vsa resničnost besed tega starega ljudskega reka se izkaže pri uspešnosti pridobivanja znanja – beri: uspehu v izobraževalnem procesu. Pomoč, inštrukcije, razlaga, vaje, praktikum in prikazi so premalo, kadar učenci oz. dijaki ne sodelujejo, imajo omalovažujoč odnos do izobraževalnega sistema ali institucije ter so oportunisti.

Mladi se ne želijo soočiti z realnostjo v življenju, starši pa se zaradi skrbi za otroke in družino posvečamo predvsem zaslužku in delu. Upad vpliva staršev in šole na razvoj mladih dodatno pripomore k slabšanju razmer v družbi, tudi razvojni trendi družbe se spreminjajo.

Najbolj vplivni udeleženci v procesu oblikovanja mlade generacije so hendikepirani na eni strani zaradi obveznosti do družine in družbe ter na drugi strani zaradi trenutnega položaja in vloge šolstva v zastavljenem razvoju slovenske družbe.

V našem TRIKOTNIKU USPEHA, s katerim smo predstavili razmerja med starši in družino, mladimi in izobraževalno inštitucijo, smo prikazali tudi našo dejavnost, ki ta trikotnik dopolnjuje. NIKA-PIKA  ne nadomesti nalog, pomena in vloge družine ali šole, temveč ju samo dopolnjuje in zaokrožuje. NIKA-PIKA s svojim vključevanjem v TRIKOTNIK USPEHA samo pripomore k večji uspešnosti mladih pri izobraževanju.

Sabina

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s